Garantijos sąlygos

1. Dėl aparatūrai gamykloje padaryto defekto ar garantinės priežiūros metu atsiradusių gedimų UAB „Trajektorija" užtikrina nemokamą remontą ir dalių keitimą, jei prietaisas buvo tinkamai eksploatuojamas.

2.Į garantinę priežiūrą neįeina:

  • Gedimai dėl stichinių nelaimių, gaisrų, naudotojo neatsargumo ir netinkamo eksploatavimo;
  • Gedimai dėl netinkamo ir neteisėto įrengimo;
  • Gedimai dėl elektros tinklo sutrikimo;
  • Sužalojimai, padaryti eksploatuojant (valymo, skutimo įbrėžimai ar kiti mechaninio pažeidimo padaryti defektai);
  • Jeigu apžiūros metu prietaiso viduje randami pašaliniai daiktai;
  • Defektai, atsiradę transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas ar jo įgaliota siuntų tarnyba;

3. Garantinė priežiūra gali būti nutraukta anksčiau laiko, jeigu:

  • Remontavo neįgaliotas techninio aptarnavimo centras;
  • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant vartotojo instrukcijos arba ne pagal paskirtj, ne vartotojo namų ūkyje, o komerciniais tikslais;
  • Prietaisas buvo eksploatuojamas lauke arba netinkamoje patalpoje, pvz. drėgnoje, šaltoje;
  • Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas.

4. Garantinė priežiūra nesuteikiama judančioms bei natūraliai dylančioms dalims (rankenėlėms, jungikliams, reduktoriams, peiliukams, guoliams ir pan.), ausinėms ir garsiakalbiams, maitinimo elementams ir akumuliatoriams, distancinio valdymo pultams.

5. Defektai ar pažeidimai, atsiradę dėl gamintojo kaltės, aptikti garantinės priežiūros metu, nemokamai šalinami  techninio aptarnavimo centruose, nurodytuose garantinėje kortelėje.
6. Prietaisas keičiamas arba už jį grąžinami sumokėti pinigai per jį pardavusią įmonę tik tuo atveju, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant per garantinį laikotarpį, negalima pašalinti. Šiuo atveju privaloma pateikti visą įrenginio komplektaciją ir pakuotę.

7. Neatsakome dėl avarijų ar stichinių nelaimių (pvz. viršįtampių, žaibo, potvynio), taip pat gedimų, įvykusių dėl nežinojimo ar nesilaikant priežiūros instrukcijos nurodymų, prietaisų prijungimo, instaliacijos, naudojimo ir/ar konservacijos metu.

8. Nepateisinamai iškviesto techninio aptarnavimo centro specialisto atvykimo išlaidas, taip pat aptarnavimą savaitgalio metu, po darbo valandų, klientas apmoka pagal įmonės paslaugų įkainius (tai liečia šaldytuvų, stacionarių viryklių, skalbimo mašinų aptarnavimą).

9. Pirkėjas į techninio aptarnavimo centrą garantiniam aptarnavimui sugedusį buitinį prietaisą pristato savo sąskaita.Specialistas nemokamai atvyksta tik dėl garantinio šaldytuvų, stacionarių viryklių bei skalbimo mašinų aptarnavimo mieste, kuriame įsigytas buitinis prietaisas. Kitais atvejais specialistas iškviečiamas pagal įmonės tarifus.

10. Remonto laikotarpis garantijos termino nepratęsia.

Įgalioti techninio aptarnavimo centrai

 

Vilniuje:          UAB "IT Partner", Savanorių pr. 22,

                      tel. 8-616-27032

 Kaune:            UAB „Trajektorija”, Gedimino g. 2, tel. (37) 227639

Klaipėdoje:     UAB „Šneiderio elektronika“, Dubysos g. 31a,

                      tel. (46) 340758

Alytuje:          R.Sauliaus buitinės technikos taisymo įmonė,
                      Jaunimo g. 70-2, tel. 8-699-35368, (315) 27779

Papildomą informaciją serviso klausimais galima gauti:

UABTrajektorija” Gedimino g. 2, Kaunas, tel./faks. (37) 227639

www. trajektorija.lt, info@trajektorija,lt